fredag den 26. august 2011

Folketingsvalg udskrevet..!

















I formiddags udskrev statsminister Lars Løkke Rasmussen folketingsvalg til afholdelse torsdag den 15. september 2011.
Jeg anbefaler dig at stemme radikale TRINE NEBEL SCHOU i Folketinget, hvis du bor i Københavns Omegn Storkreds.
Læs mere om Trine og hendes mærkesager her:  http://bit.ly/pJMVUb

Se også Trines blog: ligeiøjet.dk
“Jeg er nok at finde på højrefløjen af de radikale. For økonomisk hælder jeg mest til den blå bloks politik. Jeg synes, at de radikale har taget det bedste fra alle sider, men jeg er kritisk over for, at man har bundet sig op på S og SF. Jeg synes, at det bedste for Danmark ville være, hvis vi fik en samlingsregering, og min største frygt er, at vi får en ny fløjkrig i dansk politik. Det er jeg stik imod. Og det ved de godt i partiledelsen,” siger Trine Nebel Schou, der når folketingsfvalget bliver udskrevet for første gang går efter en af de eftertragtede sæder på Christiansborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar